رها جونمرها جونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

رها داودی

دو ماهگی مبارک

1393/6/12 0:14
نویسنده : مامان مرضیه
90 بازدید
اشتراک گذاری

پرنسس کوچولوی مامان عاشق خنده هاتم که بی بهونه به لب میاد و خستگی از تن بدر می بره این روزها با این همه مشغله و کار و درس فقط دلم به پرنسسم و داداشش و بابای مثل کوهشون گرمه

پنجم شهریور (دو ماه و سیزده روزگی)

وزن 6 کیلو

قد 60 سانتیمتر

اوضاع عالی ویزیت

عاشق داداشی هستی وقتی صداش میاد همش سرتو می گردونی که پیداش کنی اونهم اگه ببینه گریه می کنی زودی میادو میگه مامان پستونکش افتاده بشورش بدم بهش

گاهی اوقات هم شیطونی می کنه اما خیلی کم بیشتر احساس مسئولیت می کنه

مادر فداتون بشه که هر کدوم یه دنیایی دارین

نفس


 

پسندها (1)

نظرات (2)

الناز
25 شهریور 93 11:52
سلام مرضیه جون شما درس میخونید برام خیلی جالبه هم درس میخونید وهم به بچها رسیدگی میکنید وهم سر کار میرید چندم هستید افرین به شما
مامان مرضیه
پاسخ
سلام عزیزم نه درس نمی خونم من خیاطی می کنم اونهم فقط برای تعدادی دوست و آشنا البته نه زیاد فقط برای دلم و علاقه ای که دارم این و هم بگم که یکی از امتحانات فنی و حرفه ایم از اردیبهشت پارسا مونده بود و سازمان به امسال موکول کرد الان هم قبول شدم می مونه امتحان عملی که هفته دیگس
الناز
29 شهریور 93 20:26
سلام موفق باشی ببخشید سوال کردم خیلی برام جالب بود
مامان مرضیه
پاسخ
خواهش می کنم موردی نداره امیدوارم که حل شده باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها داودی می باشد