رها جونمرها جونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

رها داودی

اولین غلت

1393/6/12 0:20
نویسنده : مامان مرضیه
106 بازدید
اشتراک گذاری

امشب بابایی از اداره یکسره رفت طالقان و مامان جونینا به خاطر ما شب اومدن پیشمونبای بای

داشتیم می خوابیدیم که یکدفعه خاله نگار همه رو صدا زد که بیاید رها رو ببینید ماهم سراسیمه اومیدم ترسیده بودم دیدم که به شکم افتاده به نگار گفتم چرا بچه رو اینجوری کردی گفت که من این کارو نکردم خودش چرخید جشنجشنجشن

نمی دونم چرا شاید طبیعی باشه سوال

دوباره دهم شهریور غلت زدی و کلی هم تلاش می کنی اما زمانی که می  چرخی دستات می مونه زیرت و نمی تونی صورتت رو بالا ببری خیلی برات سخت می شه

چه کنیم دخملمون زرنگه دیگه خندونک

 

پسندها (2)

نظرات (2)

الناز
19 شهریور 93 2:09
سلام خیلی خوب که دخترتون زرنگه شما با همسرتون نمیرید دیگه کمتر مینویسید من وقتی از سر کار میام بعد از کمی استراحت به شما سر میزنم به امید اینکه نوشته باشی باز خیلی حواست به پسرت باشه چون کمی حسادت میکنه ممنون
مامان مرضیه
پاسخ
گاهی اوقات میرم من خودم دوست دارم اما اونجا هوا سردتره و شبها رها دیر می خوابه خونه خودمون راحت ترم توی اولین فرصت عکسای آتلیه رها رو میزارم خیلی خوب شده
الناز
29 شهریور 93 20:29
منتظر عکسهای جدید هستم حتما قشنگ [پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها داودی می باشد