رها جونمرها جونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

رها داودی

تاتی تاتی پاپا تی تی

1394/2/15 21:53
نویسنده : مامان مرضیه
284 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل  گلم یه هفته ای می شه که داری تاتی میری دوسه قدم می ری و دوباره سقوط اونهم از همه نوعشجشنجشنجشن

همراه بادرد و گریه

الان دیگه پنج شش قدمی میری و خودت هم می خندی به این راه رفتن

از آب دهن نگو که کشته منو همش رو به پایین اونهم کش دار

امروز رو با  آبریزش بینی و عطسه زدن شروع کردی داداشی هم همینطوره شاکی

توی خونه هم تمام مسیر های شما و میزها و شیشه ها حتی تلویزیون با آب  دهانت ضد عفونی میشه

مامانی به گردت هم نمی رسه نه

اگه داداشی نباشه خدایی کم میارم گاهی اون جای من دنبالت

الان هم که همش به هر صورت می خوری زمین و گاهی اوقات از نوع بدش البته به قول مامانم ملائک همه مراقبتن تا مامانی کم نیاره وشما سالم و سلامت باشی

امیدوارم که گام های بعدی زندگیت پر از موفقیت و پیروزی باشه و همیشه همراه گام های بلندت لبخند از لبانت چیده نشه آرام

این روزه من بیشتر بوی بهشت رو تو خونه حس می کنم هر زمان که بغلت می کنم  و به داداشی نگاه می کنم هم بوی بهشت و هم خود بهشت و تو خونه دارم

خدایا شکر محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زری مامان
21 اردیبهشت 94 0:26
فدااای این دختر طلا، مبارک باشه تاتی تاتی ش ایشالا که همیشه در راه خیر قدم برداره عزیزم خدا این فرشته های بهشتی رو براتون حفظ کنه
مامان مرضیه
پاسخ
عزیز دلمی قربونت برم انشاالله
زری مامان
21 اردیبهشت 94 0:26
فدااای این داداش مسئولیت پذیر و آقا
مامان مرضیه
پاسخ
این داداشی ماعاشق خواهرشه
مامان لیلا
21 خرداد 94 20:30
پلک جهان می پرید دلش گواهی میداد اتفاقی می افتد اتفاقی می افتد و فرشته ای از آسمان فرود آمد تولدت مبارک
مامان مرضیه
پاسخ
ممنون لیلا جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها داودی می باشد